Laatste Reviews

Artikelen
Meest Recent

Bekijken
22 januari, 2016

Plotseling overlijden familielid

Beste bezoeker of partner,

Zoals zo vaak gaat het niet zoals iets gepland is. Ook deze keer. Alweer even geleden is er iemand uit mijn familie overleden die mij zeer dierbaar was. Dit heeft voor een totale stop gezorgd qua vele dingen in mijn leven. Ik heb in de communicatie naar anderen hierin gefaald. Naderhand had ik dat anders moeten aanpakken. Al was dit op het moment zelf erg lastig. Mijn ambities waren niet langer de eerste prioriteit en dit heeft gevolgen gehad. Het is nog steeds erg lastig om te zeggen “hoe nu verder…”. Het antwoord hierop heb ik eigenlijk niet.

Tijdens de periode dat ik nog actief was op Gamemind was er net een nieuwe [...]

4057

Bekijken
25 augustus, 2014

Tijdelijke stop van activiteiten

Het is al weer even stil. Te stil. Deze stilte heeft natuurlijk een oorzaak. Voor mij is het beginnen van Gamemind altijd een oplossing geweest om gamen anders te benaderen dan de reguliere media doet. Deels geslaagd. Enkel blijkt dit niet uit te kunnen. Vele oplossingen zijn de revue gepasseerd. Echter geen enkele heeft geleid tot een omschakeling.

Hoe nu verder? Voorlopig stop ik met de reguliere content. Dit is niet langer te realiseren. Voor de vakantie is er een gat ontstaan in de redactie. Het zoeken naar nieuwe mensen is slechts een tijdelijke verplaatsing van het probleem.

Onderlinge contacten met externe partijen gaan gewoon door. Adviezen blijf ik ook geven [...]

7361

Bekijken
17 maart, 2014

Vermoeid(heid) door en in de game-industrie

Het is een periode waarin er bijzondere ontwikkelingen in de game-industrie plaatsvinden. Een console die concurreert met de PlayStation 4 maar eigenlijk nog niet beschikbaar in ons land is. Eerst kreeg je op deze console wel garantie, toen ook weer niet, en in april weer wel! Bepaalde games die tijdens de lancering zouden uitkomen, zoals Driveclub, zijn niet uitgekomen en gaan terug naar de tekentafel. Rusland begint met games te maken waarin historische feiten worden gepresenteerd maar die wel net zo zijn dat het moedertje Rusland in het zonlicht zet. Tja, en dan is nog de hele DLC cultuur ontstaan. De Wii U is nog niet eens aan bod gekomen!

Games hoeven niet langer af te [...]

8

Bekijken
7 januari, 2014

Opheldering over de huidige situatie

De afgelopen tijd was ik er even klaar mee. Mogelijk frustraties dat het anders uitpakt dan je van te voren inschatte. Het is een tijd waarbij er in de journalistiek om elke plek wordt gevochten. Voor mij is het moeilijk om daar iets tegen te doen. Ik heb niet de capaciteit en middelen om dat te veranderen. Bezoekersaantallen zijn vrij stabiel gebleven, maar moeten beter.

Op dit moment ga ik kijken hoe ik de site weer wat leven in kan blazen. Dit is een financieel verhaal waarbij ik opzoek moet naar een oplossing waardoor ik niet afhankelijk wordt van een externe partij. Daarnaast doe ik het in feite nu helemaal alleen. Dat is erg zuur en mochten er vrijwilligers zijn, mail [...]

8
Secties
Film en Serie